poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Q&A




Witajcie :)
Dziękuję za komentarze :D


Dzisiaj odpowiedzi na pytania od Lorraine Northdawn

Jak zaczęłaś swoją przygodę z Star Stable Online?
Hmm... Siedziałam chora w domu na YT i trafiłam na filmik Kate Biglake "Zaginiony Koń" . Zaczęłam szukać gry, znalazłam, zalogowałam się, pobrałam i zafascynowałam.

Ile już grasz? Czy miałaś jakieś przerwy?
Gram od 16.05.2014. Miałam raz miesięczną przerwę.

Ulubione miejsce w SSO (opcjonalnie zdjęcie)
Jest kilka takich:
- Miejsce katastrofy UFO
- Mroczne wzgórza
- Drzewo między JG, a Vale
- Bagno obok Pi
- Wzgórze stracha na wróble i ruiny kościoła obok
- Opactwo Doyla

Według Ciebie, co powinno być dodane do gry? (np. pogoda, większa stajnia itp.)
- Pogoda ( najlepiej możliwość ustawienia sobie pogody )
- Głaskanie konia ( dwa rodzaje- na koniu i obok konia )

Czy poznałaś w SSO kogoś wyjątkowego?
Oczywiście: Claudia, Diana, Alice, Holly, Nichole, Veronika, Olympia.... Długo by wymieniać.
No i oczywiście dziewczyny z North Winners :)

Koń z gry który skradł Ci serce (opcjonalnie zdjęcie)
Diamondmagic, mój startowiec <3
Zdjęcie na górze.

Najlepsze wspomnienie, chwila z Twojego klubu (jeżeli do jakiegoś należysz)
Każda chwila z dziewczynami z North Winners jest cudowna.

Ulubione mistrzostwa & ulubiony wyścig
Mistrzostwa:
-kucykowe
-srebrna polana
-stajnia jorvik

Wyścigi:
-jezioro valedale
-obserwatorium
-przystań
-zielona dolina
-tor do galopu



Pytania:

Jak zaczęłaś swoją przygodę z Star Stable Online?
Ile już grasz? Czy miałaś jakieś przerwy?
Ulubione miejsce w SSO (opcjonalnie zdjęcie)
Według Ciebie, co powinno być dodane do gry? (np. pogoda, większa stajnia itp.)
Czy poznałaś w SSO kogoś wyjątkowego?
Koń z gry który skradł Ci serce (opcjonalnie zdjęcie)
Najlepsze wspomnienie, chwila z Twojego klubu (jeżeli do jakiegoś należysz)
Ulubione mistrzostwa & ulubiony wyścig


4 komentarze:

  1. 1. Reklama xD
    2. Od 2012, miałam chwilę po, taką roczną, dwuletnią.
    3.Las Złotych Liści, Valedale ^^
    4. Fajnie byłoby, gdyby dodane były szaliki, i warkocze dla konia :)
    5.Poznałam, ale nie chcę mi się wymieniać :P
    6.Nie mam takiego, może startowiec i AQH
    7.Jak to miałyśmy z moim klubem rajdzik, w 5 osób xD
    8.Wyścig u lisy, CS Srebnej Poilany i JG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się nazywa właścicielka NW xD?

    OdpowiedzUsuń
  3. :'D Prawie się popłakałam ze szczęścia, że wymieniłaś mnie :') Lovciam cię, kochana :^)

    OdpowiedzUsuń