niedziela, 5 czerwca 2016

Niedzielna przejażdżka



Kochany pamiętniku...

Dzisiaj byłam na przejażdżce z Wolf-em. Nie chciałam jechać za daleko więc jeździliśmy po Akrach Srebrnej Polany, ale mimo wszystko było wspaniale, z resztą jak zawsze z nim. Brakowało mi tego cwału na jego grzbiecie. Niby mam jeszcze inne konie tej rasy, ale żaden nie cwałuje tak jak on. Nie sądzę, że cwał na Space, Frosty czy Gwieździe był jakąś katorgą czy coś w tym stylu. Po prostu Wolf to mój pierwszy koń tej rasy i najlepiej się z nim dogaduję. Mam na myśli AQH bo z Diamond-em jeszcze lepiej się rozumiemy.
Dobra, koniec o tym bo zaczynam pisać od rzeczy.



Niestety dzisiaj niedziela, a jutro znowu do szkoły. Przez to musiałam szybciej wrócić z Wolfblood do stajni. Niestety przejażdżka była zbyt krótka aby ten przepełniony energią ogier choć trochę ją wyładował. Było mi przykro gdy zamykałam go w boksie, ten jego przeszywający wzrok przepełniony smutkiem... Postaram się mu to niebawem wynagrodzić.

8 komentarzy:

  1. To Ja Pamela, jak obiecałam zajrzałam na bloga ♥ świetnie piszesz, tak otwarcie i szczerze :) wynagródź Wolfowi to tak, że weź go na jeden dzień na każde cs ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Dobry pomysł :)

      Usuń
    2. Może dasz mu oprócz tego marchefke i stajenną do boksu?

      Usuń
    3. O, kolejny dobry pomysł. Wolf uwielbia marchewki :)

      Usuń
  2. Fajnie, fajnie, tylko na drugi raz powiedz, że idziesz popierdywać na polu to ja się chętnie przyłączę. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na szczęście za niedługo koniec szkoły i wolne. Co prawda będę miała mnóstwo do zrobienia (bo 1 gimnazjum więc wiesz) ale i tak lepsze to niż nauka. 6 klasę kończę ze średnią 6.0 więc jest ok. Przy okazji ładny ten Wolfblood, może sobie takiego kupię za niedługo.

    Mój blog o sso-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Btw bardzo ładny blog. Przy okazji oficjalnie polecam siebie.
      klik!

      Usuń
  4. Ksiencu, ja tu przychodzę z prośbą! xD
    Proszę, być zmieniła link do mojego bloga, jakbyś mogła :)
    Link: starstable-nichole.blogspot.com
    Wiem, że nazwa prawie wgl się nie zmieniła, lecz co poradzić? xD
    Z góry dziękuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń