poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Help!





Drogi pamiętniku...

Utknęłam tu. Chcę wrócić do domu, ale nie mogę. Na piechotę dotarcie do domu zajęłoby mi z dwa dni. Miałam być tu tydzień, a siedzę prawie miesiąc. Marzę o powrocie, spotkaniu z Diamondmagic-em i resztą. Nie zanosi się na szybki powrót. Nie wiem co mam robić. Niby nic złego mi się tu nie dzieje, ale nie chcę tu tkwić. Męczę się mieszkaniem tu tyle czasu. Tęsknię za końmi, domem.
Chociaż to ma jedną maluuuutką zaletę - zarabiam. Zarobioną kasę wymienię w kantorze na sc i uratuję jakiegoś konia przed znęcaniem i rzeźnią.

Wyżaliłam się i zrobiło mi się trochę lepiej.

Prawie zapomniałam! Czekam na list ze szkoły w Jorvik, jeśli mnie przyjmą nie będę musiała codziennie kursować między polską, a wyspą jorvik. Wtedy zamieszkałabym na niej na stałe, a nie tylko w wakacje i ferie. Z niecierpliwością czekam na odpowiedź. Powinna pojawić się niedługo.

7 komentarzy: