środa, 17 sierpnia 2016

Grzybowa z Lor, podziwiana u profesorka z bagien i nowe mistrzostwa!



Drogi pamiętniku...
Ostatnio upolowałam Lor i przekazałam Hol żeby zrobiła grzybową na ucztę klubową.
Niestety nie mogłam przyjść na oficjalną ucztę, ale Hol i Karo przemyciły dla mnie trochę.
Jestem im za to bardzo wdzięczna. Spotkałyśmy się w winnicy.




Hol ma talent do gotowania. Grzybowa i pierogi z Lor były pyszne.


Ostatnio codziennie odwiedzałam ponurego profesorka z bagien. Wreszcie mnie podziwia!


W czasie gdy nie mogłam pojawić się w Jorvik w Nowej Grani postawili nowe mistrzostwa! Bardzo mnie to cieszy! Pewnie będą najtrudniejsze w całym Jorvik. W końcu wyścig w Nowej Grani jest dosyć skomplikowany w porównaniu do innych. Spodziewam się, że mistrzostwa będą podobnej trudności.




15 komentarzy:

  1. -ma focha, że Karol i Holi nie dały jej żarcia-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszełku, nie smutaj! Następnym razem zachomikuję trochu dla Ciebie :)

      Usuń
    2. -ma focha rufniesz- Pff, ja gotuję lepiej od Chol!

      Usuń
    3. To jak coś upoluję to Ty będziesz gotować.

      Usuń
    4. Nie będzie żadnego następnego razu! D: Ja nie jestem zwierzyną! D:

      Usuń
    5. To ja decyduję z kogo będzie obiad B)

      Usuń
    6. Ale nie ze mnie ani Myszeła!
      PS Ja następnym razem gotuję, OK?

      Usuń
  2. Nie podzieliłyście się posiłkiem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było przyjść na ucztę albo poprosić kogoś o zachomikowanie.
      Następnym razem przyjdź na obiad/kolację

      Usuń
    2. My zresztą mówiłyśmy kiedy i gdzie będzie uczta, więc Twoja strata. Następnym razem (już niedługo 8)) mam nadzieję, że będziesz 8)

      Usuń
    3. Podacie datę i godzinę jakiejś następnej uczty, czy jeszcze do ustalenia? Bo mogę na niej ugotować zwierzynę i.t.d. B)

      Usuń
    4. Lor była na pewno smakowita. Następnym razem zróbmy potrawkę z Myszeła, może być z pieczarkami.

      Usuń
  3. Aww, Karol ty fejmie
    A tak wgl, to trzeba było powiedzieć parę godzin przed, jak chcielibyście żarło
    ~Karol

    OdpowiedzUsuń