środa, 10 sierpnia 2016

Sukces!


Kochany pamiętniku...

Udało się! Udało mi się wynegocjować wizyty w stajni i dostałam się do szkoły w Jorvik!
Jestem taka szczęśliwa! Jeszcze dostałam od takiej laski, Hawaii Jones, z Nowej Granii ciuchy za pomoc w poszukiwaniu jakiegoś Araxas. Prawie zginęłam bo jaskinia do której weszłam zaczęła się trząść. W ostatniej chwili uciekłam z niej. Nie znalazłam tego po co się tam udałam, ale dała mi zestaw. Nawet ładny, tylko te spodnie... Okropnie brzydkie.


Zrobiłam z tych ciuchów i sprzętu wygrzebanego z szafy zestaw. Oczywiście spodnie wzięłam inne. Tamte chyba sprzedam.


Wstępnie było inne ogłowie, ale to bardziej pasuje. No i jest westernowe, a tamto do jazdy klasycznej. Co prawda konie w jorvik są bardzo wszechstronne, ale mimo wszystko Ash lepiej radzi sobie w westernie. Pasuje do niego ten zestaw. Ładnie mu w nim.


Muszę trenować jazdę w stylu western bo dość kiepsko mi idzie. Już dzisiaj trochę jeździłam z Ash-em.


Musi być ładny bo, uwaga, Mia powiedziała, że fajna stylka. Rzadko można coś takiego usłyszeć od niej. Niestety po tym Mia stwierdziła, że jej nie kocham. Przecież to kłamstwo! Kocham ją, ale ona mi nie wierzy :'c


7 komentarzy:

  1. Moje słowa święte som. B)

    A tak poważnie to nadal uważam, że ten outfit jest fab i chyba sama muszę coś pokombinować z nim. :>

    PS. Ja mam na piśmie to, że mnie nie kochasz, ot co. Nie wywiniesz się. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Fajnie, że Ci się podoba :)
      Szkoda, że nie ma małego czarnego czapraka z +3 szybkości. Trzeba zmieniać na ten duży czarny przed cs.

      Ale ja przecie kocham :'c Co mam zrobić żebyś mi uwierzyła? Ołtarzyk w pokoju? Przyjść z gitarą pod Twój dom i śpiewać?

      Usuń
    2. Mam poradem! Doradtza ci mówi, że żeby przekonać Mię, trzeba być dla niej zuym i nie narzucać jej się. Polecam.
      ~Monieu

      Usuń
    3. Monieł, spróbuję, ale jak się nie uda upoluję Cię i Hol zrobi grzybową B)

      Usuń
    4. HAHAHA!
      Bardzo śmiszne XD
      Nigdy nie uda ci siem mnie upolować.
      Hol mnie lubi, nie zrobi ze mnie gżyboffei.
      Nawet jak coś, będę walczyć razem z Myszełem czy tam kimś :P

      Usuń
    5. Myszeł zgodzi się na współpracę B)
      Jak Hol nie będzie chciała zrobić grzybowej to sama zrobię. Wiem gdzie rosną grzyby B)

      Usuń
    6. No weś, nikt normalny nie da rady mnie zjeść, a the Szpiedzy zawsze po mojej stronie B)

      Usuń