sobota, 17 października 2015

Słoneczna przejażdżka i nowy klub + wytrenowany koń :)



Kochany pamiętniczku...

Dzisiaj pojechałam z Sun-em na przejażdżkę do lasu. Było świetnie, ale niestety nietrwała zbyt długo bo miałam w planach jeszcze trening z Sky i mały spacerek z Wolf-em. Jeszcze na nim nie jeżdżę po tych problemach z kopytem tylko prowadzę na uwiązie. Wet mówi że już mogę go dosiadać tylko żeby uważać na podłoże po którym się porusza i nie przeciążać kopyta szaleńczym cwałem oraz skokami. Ja jednak wolę żeby Wolf odpoczął. I tak przed tą nieszczęsną wizytą u kowala dużo na nim jeździłam.




Ostatnio North Winners zostało usunięte, ale Julia ( Wilknight ) założyła OH ( Opal Hearts ).
W klubie jest super. W sumie nic dziwnego skoro sporo osób jest z North Winners :)

Wytrenowałam Sky :)


2 komentarze: